Orthodox Mission

Το Ιστολόγιο Orthodox Mission είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία ,φίλων της Ορθόδοξης Ιεραποστολής που στηρίζει τον σεβαστό μας αγιορείτη π.Θεολόγο ,
ο οποίος εργάστηκε θυσιαστικά και σιωπηρά στο Κονγκό.(Brazzaville)

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Νεότερα από το Κογκό

 
Αγαπητοί μου, Χριστός ανέστη!
Εύχομαι η αναστάσιμη χαρά να διέπει την Αδελφότητα και να πληροί τις καρδιές σας πάντοτε. Και η δική μου καρδιά χαίρεται μαζί σας, ιδίως κατά την τελευταία μας συνάντηση που μου ανακοινώσατε τη νέα σύνθεση του συμβουλίου σας που περιλαμβάνει παλαιούς μου φίλους και άξιους συνεργάτες. Θα έλεγα ότι συγχαίρουν μαζί μου το Άγιον Όρος και η Εκκλησία της Αλβανίας. Η νέα πρόκληση και πρόσκληση γι’ αυτούς είναι το βάπτισμα στην Αφρική. Θα σας περιμένω όλους.
Θέλω να σας ευχαριστήσω και εγγράφως για την πολύπλευρη βοήθειά σας. Ήδη το κοντέινερ με τη γεννήτρια για το ραδιοφωνικό σταθμό βρίσκεται στο καράβι για το Point Noire. Στο Ιμπφόντο, στο βόρειο Κονγκό, συνεχίζεται ο ευαγγελισμός των κατοίκων και τον Ιούνιο, πρώτα ο Θεός, θα βρεθώ κι εγώ κοντά τους. Στο Άγιο Δημήτριο συνεχίζονται οι εργασίες, με ένα μικρό διάλειμμα για το Πάσχα. Ήδη χρησιμοποιήθηκε για την ανέγερση το τελευταίο ποσό που αποστείλατε τον Ιανουάριο και σας παρακαλώ, εάν έχετε τη δυνατότητα, να συνεχίσετε τη χρηματοδότηση του εν λόγω έργου, για το οποίο εκτιμώ ότι θα χρειαστούν 50.000 Ευρώ ακόμη.
Εύχομαι εκ βάθους καρδίας ο Αναστάς Κύριος να σας δίδει την δύναμη και την ευλογία να στηρίζετε πάντοτε τον Ευαγγελισμό των Εθνών, το Έργο Του!
Ιερομ. Θεολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου